Zondag 2 september - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Susan Laret - WaarBenJij.nu Zondag 2 september - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Susan Laret - WaarBenJij.nu

Zondag 2 september

Blijf op de hoogte en volg Susan

31 Augustus 2012 | Nederland, Leeuwarden

De vliegtickets zijn binnen. Zondag 2 september vlieg ik om 08.50 uur vlieg ik van Schiphol naar München en van München naar Malaga. Om 14.00 kom ik aan in Malaga en ga dan door naar het schip die in Motril ligt.
Om 06.30 uur is het verzamelen op Schiphol. Ik vlieg samen met zeven andere stagiaires en een trainingsofficier. Dit is de eerste keer dat ik ga vliegen, dus het is wel fijn dat ik niet alleen ben.
Ik ben nu nog op Terschelling en heb net op school nog even hoi gezegd.
Het is bijna zover. Mega veel zin in.

Het volgende bericht vanuit Motril, Spanje.


  • 31 Augustus 2012 - 16:32

    Metta:

    Een hele fijne stage toegewenst!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2013

De Laatste loodjes

21 December 2012

I’m coming home, but not yet.................

05 November 2012

Howdy Sandy

09 Oktober 2012

Hello / Goodbye Saint Thomas

25 September 2012

Jachten finito
Susan

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 17282

Voorgaande reizen:

31 Juli 2012 - 31 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: